lavita.blogg.se

Veckans

Kategori: Hot or Not

Hot - Ögonbrynskniv
 
Denna produkten hittade jag igår, den kommer från Depend och den är super bra! Den ser absolut inte mycket ut för världen, men jag gav den en chans och den är supersmidig. Jag föreslår inte att man bör använda kniven till att få bort allt hår som man vill få bort från ögonbrynen. Utan de de där små, små håren som syns när håret börjar växa ut igen. De är supersvåra att få tag i med pincetten, därför är den här produkten ultimat för de små håren. Har även fått tips av en bekant som använder kniven till att ta bort sina små ljusa hår hon har ovanför överläppen. Superbra att kniven kan användas på fler områden liksom. 
 
 
Not - Spray tan
 
Jag gillar idén med spray tan, det är ju tusen gågner bättre att gå och spray tana sig än att gå till solariet och steka sönder sig liksom. Men nu tycker jag att spray tan har blivit lite väl hypat... Jag gillar också att vara brun, men jag skulle bara använda mig av spraytan vid något speciellt tillfälle som t.ex. bröllop, bal, födelsedag eller någon annan typ av evenemang då man vill vara lite extra snygg. Nu går ju många och sprayar sig var och varannan vecka. För mig är det som att kasta pengar i sjön, men det är min åsikt. Men jag kan inte poängtera nog att det är tusen gånger bättre än solarie, jag hoppas nästan att solariet dör ut för det är så himla skadligt för huden. Men nu var det spray tan jag ville dissa, sluta spray tana er hela tiden, acceptera dig själv - du är vit.
 
 
  
Kommentera inlägget här: