lavita.blogg.se

Kategori: Collage, Wanties

 
 
Det finns inget annat märke för mig när det gäller sneakers. Nike is the one. Tråkigt är bara att man får lägga ut rätt stora summor om man vill ha alla på bilden med att varje par kostar i snitt 1 000kr. Men om man ska tänka positivt så är det faktiskt mindre än två månader kvar till julafton, så då kan man ju önska sig ett par i julklapp. Jag har ett par som är shockrosa ett par svartvita och ett par som är svarta och rosa. Jag är och har varit sugen på ett par turkosa väldigt länge, så de blir förmodligen mitt nästa inköp när jag känner att jag har råd. Men det blir nog fram till våren för nu kommer det här regniga och tråkiga vädret. Då är det meningslöst att gå med snygga sneakers som blir förstörda i regnet... ♦
Kommentera inlägget här: