lavita.blogg.se

Veckans

Kategori: Allmänt

Hot - LCC's Handkräm
 
Jag är helt beroende av LCC's handkräm. Den luktar helt underbart gott, luktar nästan som lakrits tycker jag. Dessutom så funkar den väldigt bra för mina händer. Krämen går in i huden snabbt och den är inte så där seg eller rinnig, utan en perfekt "rinnighet" om ni frågar mig. Den är perfekt nu när det börjar bli lite kallare och händerna blir torra. Tummen upp!
 
 
 
Not - Snökaos
 
Snön har redan kommit. Jag kan inte förstå det. Okej, om det börjar snöa i Norrland i början av november. Men här i Götaland... Jag fick en snachat av en kompis till mig som bor i Linköping och där har det kommit flera cm snö. Snön får gärna komma till jul och nyår, men inte nu! Det är ju bara november, snacka om att man kommer bli trött på snön det här året. Inte nog med att snön är kall och besvärlig så medför den också många olyckor. I och med at snön kom så tidigt så är det inte många som har bytt till vinterdäck ännu. 
 
 
 
Kommentera inlägget här: